Regulamin zakupów

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy BLOOM AKCESORIA, działający pod adresem Barcza 50G/47, 10-685 Olsztyn, prowadzony jest przez Oliwię Bober-Pawelczyk, z siedzibą w Olsztynie, NIP: 7393985277, REGON: 525653112.

1.2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, realizacji zakupów oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta.

1.3. Kontakt ze Sprzedawcą:

📧 E-mail: bloom.akcesoria@gmail.com

📞 Telefon: +48 730 451 712

 

2. Składanie zamówień

2.1. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24/7.

2.2. W celu złożenia zamówienia należy wybrać produkt, dodać go do koszyka, uzupełnić dane kontaktowe oraz wybrać sposób płatności i dostawy.

2.3. Zamówienie zostaje złożone w momencie kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”.

2.4. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia drogą mailową.

 

3. Ceny i płatności

3.1. Wszystkie ceny podane w sklepie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

3.2. Dostępne formy płatności:– przelew bankowy– szybkie płatności online (np. Przelewy24, PayU, itp.)– BLIK

3.3. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT, jeśli Klient o nią poprosi).

 

4. Dostawa

4.1. Zamówienia wysyłane są na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich lub do paczkomatów.

4.2. Koszty dostawy są widoczne podczas składania zamówienia i zależą od wybranej formy przesyłki.

4.3. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 1–3 dni robocze. W przypadku produktów personalizowanych czas realizacji może być dłuższy – informacja pojawi się na stronie produktu.

 

5. Odstąpienie od umowy (zwroty)

5.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.

5.2. Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy poinformować Sprzedawcę drogą mailową i odesłać produkt na adres: Barcza 50G/47, 10-685 Olsztyn.

5.3. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

5.4. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania produktu przez Sprzedawcę. Koszty odesłania produktu ponosi Klient.

 

6. Reklamacje

6.1. W przypadku wady produktu Klient ma prawo do reklamacji na podstawie rękojmi.

6.2. Reklamację należy zgłosić drogą mailową wraz z opisem wady i zdjęciem.

6.3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

6.4. W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony, naprawiony lub zwrócona zostanie kwota zakupu.

 

7. Ochrona danych osobowych

7.1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem (RODO) i wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień.

7.2. Administratorem danych jest Oliwia Bober-Pawelczyk. Szczegóły dostępne są w Polityce Prywatności.

 

8. Postanowienia końcowe

8.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie sklepu.

8.2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

8.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie – zmiany nie wpływają na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.